Strategia rozwoju
Polem działania Orła Białego jako firmy recyklingowej jest ochrona środowiska przed odpadami powstającymi w związku z rozwojem motoryzacji w Polsce. Ambicją Spółki jest wykorzystanie posiadanej wiedzy i potencjału do rozwinięcia technologii pełnego odzysku materiałów użytecznych z tych odpadów oraz pełny ich recykling do postaci pełnowartościowych i cenionych na rynku produktów.
Mocna pozycja rynkowa Spółki jest efektem stałego dążenia do utrzymania przewagi konkurencyjnej, zarówno w zakresie wysokiej jakości, jak i różnorodnej oferty, przy jednoczesnej koncentracji na rentowności produkcji. Strategia ta wiąże się z ciągłym inwestowaniem w rozwój i twórczym wykorzystaniem najnowszych technologii w produkcji, co pozwala zaspokoić oczekiwana najbardziej wymagających klientów.
Strategia spółki opiera się na kilku kluczowych założeniach umożliwiających wzrost osiąganej premii handlowej:
Ideą przyświecającą działalności Orła Białego jest dostarczanie wysokiej jakości produktów w konkurencyjnych cenach oraz budowanie wartości Spółki, przy wykorzystaniu aktualnej wiedzy i zastosowaniu czystych technologii.