Strategia rozwoju

Polem działania Orła Białego jako firmy recyklingowej jest ochrona środowiska przed odpadami powstającymi w związku z rozwojem motoryzacji w Polsce. Ambicją Spółki jest wykorzystanie posiadanej wiedzy i potencjału do rozwinięcia technologii pełnego odzysku materiałów użytecznych z tych odpadów oraz pełny ich recykling do postaci pełnowartościowych i cenionych na rynku produktów.

Mocna pozycja rynkowa Spółki jest efektem stałego dążenia do utrzymania przewagi konkurencyjnej, zarówno w zakresie wysokiej jakości, jak i różnorodnej oferty, przy jednoczesnej koncentracji na rentowności produkcji. Strategia ta wiąże się z ciągłym inwestowaniem w rozwój i twórczym wykorzystaniem najnowszych technologii w produkcji, co pozwala zaspokoić oczekiwana najbardziej wymagających klientów.

Strategia spółki opiera się na kilku kluczowych założeniach umożliwiających wzrost osiąganej premii handlowej:

  • poprawianie zyskowności
  • koncentracja na podstawowej działalności, którą jest i produkcja ołowiu, poprzez:
    • zapewnianie wartościowych surowców
    • poprawę efektywności oraz wykorzystanie i zwiększanie zdolności produkcyjnych w zakresie recyklingu,
    • optymalizowanie kosztów,
    • najwyższe standardy w zakresie ochrony środowiska i BHP
  • profesjonalizowanie organizacji
  • wchodzenie na rynki międzynarodowe i uniezależnianie się od lokalnego, polskiego rynku
  • rozwijanie europejskiego i lokalnego partnerstwa regionalnego
  • zwiększenie udziału wysoko przetworzonych produktów, zapewniających najwyższą premię handlową (nowoczesne stopy do zaawansowanych technologicznie akumulatorów)

Ideą przyświecającą działalności Orła Białego jest dostarczanie wysokiej jakości produktów w konkurencyjnych cenach oraz budowanie wartości Spółki, przy wykorzystaniu aktualnej wiedzy i zastosowaniu czystych technologii.

Scroll to Top